pühapäev, 30. november 2008

Jutt "Kahevõitlus"

"Mul on ju õige vastus." vastasin
"Miks sa alati nii kangesti valetad?" küsis õpetaja
"Ma ei valeta, mul on täiesti õigus" ma hakkasin kurjaks minema.
"Sul pole see karvavõrdki õige vastus. Näed seal on sul vale sõna kirjutatud. See peaks olema sõna"hoopiski" mitte "lootiski". Kas see pole siis viga" vihastas õpetaja
"Noh võibollaoli jah pisut vale, aga te ei saa mulle selle eest kahte panna." kurjustatsin ma
"PISUT!!!! Sul on 24 kirjaviga ja sa tahad saada viite!?!?!" hõikas õpetaja
"Vähemalt mitte nii palju, kui Markusel, tal oli 27 viga." õiendasin edasi
"See ei loe, sa saad ikkagi kahe" vastas õpetaja
"See on sootuks ebaaus, see ei ole sugugi loogiline, et 24 veaga saab kahe" karjusin ma
"Kas sa oled veidi peast soe. Ah vahet pole seda teemat me edasi ei aruta" vastas ta ja näitas mulle ust
"Täiskasvanud on ikka nii ebaausad" ütlesin ma ja kõndisin minema

2 kommentaari:

oliver19423 ütles ...

Kena lugu jah tõepoolest aga ma mäletan et kui ma tunnis seda nägin siis oli seal ohtralt kirjavigu. Proovi neid vältida, aga muidu väga hea lugu.

NorthSideEst ütles ...

Tore jutt. Täitsa sinulik.