reede, 28. november 2008

Jutustus

Kord kui me käisime perega Lätis Jurmalas veekeskuses tuli mul mõtte, et läheks ühest veetorust allalaskma. Selle veetoru nimi oli mingi kuradu toru või midagu sellist täpselt ma ei mäleta. Läksin siis sinna toru juurde oma korda ootama kuna seal oli pikk järjekord. Lahe oli vaadata kuidas inimesed alla jõudsid suure plärtsatusega.
Siis tuli minu kord. Läksin sinna mulle näidati, et käed tulub risti panna ja mitte pead tõsta. Ning siis ma läksin.
See polnud üldse lõbus, kui ma arvasin. Vett lendas kogu aeg ninna ja pea hakkas ringi käima. Tõstsin korraks ka pead ja lõin selle kõvasti ära. alla jõudes oli ikka päris rõva tunne. Kõndisin tuigerdades minema ning süda läikis täiega.
Rohkem ma sinna läinud pole.

1 kommentaar:

oliver19423 ütles ...

ok hea jutt aga veidi lühike ;)